Om alle inhoud te kunnen zien hebt u de actuele versie van Adobe Flash Player nodig.

Welkom bij MAF Intro Contact Contactformulier Gastenboek Agenda Jamsession Funfestival Programma Funfestival Bruisend Beijum Kennismaken met Popinstrumenten met MAF Activiteiten Jamsession Kennis maken met popmuziek bij MAF Bands en WebLinks MAF Fun Festival Bruisend Beijum ST. MAF Oefenruimte Archief Session 2005 t/m 2009 Session 2010 en 2011 Session 2012 en 2013 Session 2014 Session 2015 Session 2016 Session 2017 Funfestival 2016 Funfestival 2007-2015 Bruisend Beijum 2010-2014 2013/2014 Film Session 2015 1-11 Film Session 2015 1-25 Film Session 2018 Film MAF Funfestival 2017 Film MAF Funfestival 2016 Film MAF Funfestival 2015 Film MAF Funfestival 2014 Film MAF Funfestival 2012 Film MAF Funfestival 2011Film MAF Funfestival 2010 Film MAF funfestival 2009 Film MAF Funfestival 2008 Film MAF Funfestival 2007 Film MAF Funfestival

Kennis maken met popmuziek bij MAF

Al een aantal jaren kunnen basisschoolleerlingen in Beijum en Omgeving en sinds kort ook Engelbert, Lewenborg , Oosterhoogebrug en Ruischerbrug zich via de activiteitenladder van de Vensterwijk opgeven om kennis te maken met popmuziekinstrumenten: gitaar (individueel les van Rense de Boer), basgitaar (individueel les van Thijs van Oosten), drum (individueel les van Wim van Gorkom) en keyboard (groepsles van Igor Demydezuk). Voor het eerst is daar nu ook djembe en percussions bijgekomen (individueel les van Keijth Duncan) en Kids Voice (zang en performance met Sandy Goeree). Wil iemand na 5 lessen van een half uur doorgaan voor nog eens 5 lessen, dan kan dat; soms kan dat ook nog voor een derde keer. Wil je daarna verder in de popmuziek dan kan MAF je daarbij helpen.De kennismakingslessen voor Beijum en Omgeving worden gehouden in de oefenruimte van MAF in Het Trefpunt. En voor Engelbert Lewenborg, Oosterhogebrug en Ruischerbrug in Het Dok in LewenborgAlle benodigde instrumenten en apparatuurzijn aanwezig. De lessen worden gegeven door ervaren popmusici.Basisschoolleerlingen kunnen zich aanmelden via E-mail.Bij opgave graag het volgende vermelden: naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer, school en groep.BEIJUM en OMGEVING:leonie.rijkens@wij.groningen.nl LEWENBORG, ENGELBERT, OOSTERHOGEBRUG en RUISCHERBRUG:eugene.hegeman@wij.groningen.nlAls er plek is krijgt de aanmelder daarvan bericht per email. De Vensterwijk organiseert de activiteiten, ouders en verzorgers zijn verantwoordelijk voor het brengen en halen van de leerlingen.

In kader Vensterwijk Beijum: kennismaken met popmuziek bij stichting Music and Fun (MAF) in Het TrefpuntLewenborg:kennismaken met popmuziek via de stichting Music And Fun (MAF) in het Dok

eerst stop (zie PIJL) dan film aan

Voorbeeld lessen:1 Basgitaar2 Gitaar3 Drum

VensterwijkLewenborgKennismaken met de Gitaar en Rense