Om alle inhoud te kunnen zien hebt u de actuele versie van Adobe Flash Player nodig.

Welkom bij MAF Intro Contact Contactformulier Gastenboek Agenda Jamsession Funfestival Programma Funfestival Bruisend Beijum Kennismaken met Popinstrumenten met MAF Activiteiten Jamsession Kennis maken met popmuziek bij MAF Bands en WebLinks MAF Fun Festival Bruisend Beijum ST. MAF Oefenruimte Archief Session 2005 t/m 2009 Session 2010 en 2011 Session 2012 en 2013 Session 2014 Session 2015 Session 2016 Session 2017 Funfestival 2016 Funfestival 2007-2015 Bruisend Beijum 2010-2014 2013/2014 Film Session 2015 1-11 Film Session 2015 1-25 Film Session 2018 Film MAF Funfestival 2017 Film MAF Funfestival 2016 Film MAF Funfestival 2015 Film MAF Funfestival 2014 Film MAF Funfestival 2012 Film MAF Funfestival 2011Film MAF Funfestival 2010 Film MAF funfestival 2009 Film MAF Funfestival 2008 Film MAF Funfestival 2007 Film MAF Funfestival

Intro

MAF werd in 1996 opgericht en in dat jaar vond ook in en rond het Trefpunt voor de eerste keer het MAF-Funfestival Beijum plaats, vooral bedoeld om nieuwe bands de mogelijkheid te bieden zich te presenteren, veelal met muzikanten uit Beijum.De Funfestivals ontwikkelden zich tot een vrolijk en veelkleurig wijkgebeuren met optredens, stands, sport, spel, kinderactiviteiten enz. Het MAF- Funfestival vindt jaarlijks plaats in het voorjaar.In september werkt MAF mee aan de jaarlijkse Uit- en doe markt Kleurrijk Bruisend Beijum. Verder worden er jamsessions gehouden, o.a. in Het Trefpunt in Beijum. Beginnende muzikanten kunnen voor een geringe vergoeding gebruik maken van apparatuur, instrumenten en vervoer.Van de MAF oefen- en opnameruimte wordt druk gebruik gemaakt en ook maken tientallen basisschoolleerlingen jaarlijks in het kader van de Vensterwijkactiviteiten kennis met het bespelen van muziekinstrumenten. MAF werkt regelmatig mee aan het stimuleren, organiseren en uitvoeren van allerlei (muziek) activiteiten in Beijum en elders.Ook ideeën voor muziek activiteiten of meer weten? Gebruik het ,mail ons schrijf wat in het kom eens langs op de of bel met Thijs van Oosten 050-5410231 of 06-16101554.Heb je belangstelling om in je eigen wijk of buurt in de stad Groningen ook een project als MAF te beginnen, dan kun je contact met ons opnemen. We zullen proberen je met raad en daad bij te staan. Stichting Music and Fun (MAF) wordt gesubsidieerd door de gemeente Groningen.

contactformulier

gastenboek

jamsession

mailto:stmaf@live.nl